Jak jsem začala psát...

29.12.2020

          Už je to možná 15 let, co jsem začala se psaním. Bylo to někdy na přelomu základní a střední školy. Začalo to tak, že se mi zdál sen o kapele, kterou jsme s mou kamarádkou totálně žraly (teď s odstupem času bych si za takový hudební vkus nafackovala).  Ten sen jsem jí vyprávěla, líbil se jí a vždy, když měla náladu pod psa, tak chtěla ten sen vyprávět. Takže jsem jednou vzala tužku, starý sešit a všechno jsem jí sepsala. Začala se u toho probouzet má fantazie a k prvotnímu snu jsem příběh trošku nabalila. Jeden sešit nakonec nestačil a když jedna z nás nebyla zrovna "happy jak dva grepy" , tak jsme tyto sešity vytáhly a četly si. Popravdě už ani netuším, kde je jim konec.

Postupem času jsem zjistila, že mě toho napadá spousta a tak jsem psala téměř každý den, občas i ve škole o nudných hodinách. Stačil malý impuls a byla jsem schopná napsat hodně dlouhou povídku. Na střední škole jsem proto milovala sloh. Pamatuji si mé dvě slohové práce, jedna z nich byla hororová povídka o deseti stránkách. Ta druhá byla maturitní slohovka a romantika z toho jen stříkala.

V roce 2012, když jsem byla ve druháku na vysoké, tak jsem se odhodlala a svůj první román vyvěsila veřejně na stránkách Liter.cz. Od té doby je první díl tohoto příběhu 532x přečtený ( a to si myslím, že není špatné). Díky bohu, ohlasy na mou tvorbu nejsou nijak špatné, nikdo mi ještě neřekl Jdi se s tím spláchnout do záchodu, takže píšu a psát budu dál.

V sekci Knihy najdete mé tři již vydané eKnihy, najdete popis o čem jsou a odkaz, kde je stáhnout. Zároveň navštivte i sekci Příběhy, kam umisťuji ty úplně nejnovější díly mého vznikajícího románu. 

Kdybyste mi chtěli zanechat nějaký komentář, nebo se na něco zeptat, tak na stránkách Kontakt jsou odkazy, kde si můžeme "pokecat". 


Užívejte poslední krásné a mrazivé dny jak nejlépe to půjde..

 

Lucie N.

© 2020 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky